Stelvio Office plus

 

Relaterade program
 
Mac OS X
Stelvio Office
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Stelvio Office plus är ofta den bästa lösningen för dig som har en lite mer omfattande verksamhet. Oavsett om du arbetar med varor eller tjänster hittar du användbara funktioner för din verksamhet. Förutom de grundläggande delarna som ingår i ett ekonomiprogram har vi även lagt till projekt hantering.


Stelvio Office plus kunddel innehåller:

  • Kundregister med valbart antal priser och historik
  • Fakturering med kreditering, delbetalning, samlingsfakturor, påminnelser och automatisk bokföring
  • Inbetalning på fakturanivå eller sammanställda och automatisk bokföring

Stelvio Office plus leverantörsdel innehåller:

  • Leverantörsregister med automatisk beställning av artiklar och historik
  • Leverantörsfakturor med kreditering, delbetalning och automatisk bokföring
  • Utbetalning på fakturanivå eller sammanställda och automatisk bokföring

Stelvio Office plus artikeldel innehåller:

  • Historik
  • Flera priser med rabattmatris

Stelvio Office plus redovisningsdel innehåller:

  • Verifikatregistrering med resultatenheter, simuleringsverifikat och 20 verifikatserier.
  • Kontoplan Bas 96 t.o.m. Bas2015 ÅRL och K1 (Förenklad).
  • Anläggningsregister med inventariehantering som gör planmässiga avskrivningar
  • Automatisk verifikatgenerering vid inventarieavskrivning.
  • Resultatenheter i 7 olika nivåer och resultatgrupper
  • Rapporter på kombinatoriska resultatenheter
  • Möjlighet att göra simuleringsverifikat
  • Budgethantering även på resultatenhetsnivå
  • Konteringsmallar för enklare kontering
  • Automatkonteringar
  • Valutahantering vid skapande av rapporter.
  • Hanterar flera år i samma företagsfil, dvs ingen import/export vid årsskifte.
  • Kan exportera underlag för skatteprogram
  • Moms/Skatte deklaration ändras enkelt via en meny på kontokortet
  • Balans/Resultat rapport ändras enkelt via en meny på kontokortet

Stelvio Office plus läser och skriver SIE-filer och kan importera Fenix/Bokföring 98/Classic filer.

Stelvio Office plus kan byggas ut med t.ex. följande moduler:

  • Offert hantering
  • Kontantfaktura hantering
  • Kontakt hantering, med tidbok, att göra, memo och händelser.
  • Tidredovisning, med utläggshantering.

Systemkrav:

  • En Intel/PowerPC-baserad Macintosh (Universal Binary)
  • Mac OS X 10.4 eller senare

Ladda hem demo >>

 

 
 
 
 
 

 

Priser Art-nr
Ca Pris
Stelvio Office plus programvara 2113-X0
1 895:-
Stelvio Office plus programvara med 12 mån epost support 2113-O0
2 295:-
Stelvio Office plus programvara med 12 mån epost/telefon support 2113-C0
2 495:-
   
 
   
 

Tidredovisnings-modul

2810-C0

495:-

Avtalsfaktura-modul

2814-C0

495:-

Avräknings-modul (Royalty)

2815-C0

495:-

Språk-modul

2816-C0

295:-

   
 

Alla priser exkl moms

Om Online-köp >>

Om serviceabonnemang >>

Om nätverk >>


Cognitive Technology ABepost@ct.se • Tel 046-130975